zondag 15 maart 2015

Uitstapje

Yes, vandaag eindelijk weer eens in Middelburg gaan winkelen...althans, mijn paspoort moest verlengd, dus er moesten nieuwe pasfoto's komen. Al jaren ben ik niet meer in de stad geweest, dus ik verheugde me er op om 2 of 3 favoriete winkels te kunnen bezoeken. Voor bijgaande pasfoto zat ik even op een krukje, in de volgende winkel hield ik het even vol door afwisselend de hele winkel door te lopen en dan op een soort poef te gaan zitten. Daarna snel terug naar de auto. Ik heb het nog geen half uur uitgehouden...Op de terugweg liet een rugspier, net als veel andere spieren permanent gespannen omdat zij de onstabiliteit moeten opvangen van de zwakke gewrichten, met felle pijnscheuten weten dat dit geen leuk uitstapje was. Thuis plat op de bank dus heel veel tijd om te bedenken: dáárom kon ik niet meer naar concerten, winkels, cafés, musea, openbaar vervoer, kortom alle plaatsen waar ik niet mijn eigen stoel...en rugkussen...en voetenbankje kan meenemen. Morgen naar het gemeentehuis voor het paspoort...zouden daar stoelen staan...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten