maandag 4 april 2011

Lancering

Doodeng: dit blog vandaag bekend gemaakt aan al mijn contactpersonen.
Op 4-4-11, mijn geluks- en het gekkengetal.
Waarschijnlijk gebeurt er nu...helemaal niks.
Ik heb de volgende tekst gemaild.

"Een blog vind ik maar niks, ik volg er zelf maar heel weinig en denk niet dat iemand geïnteresseerd is in mijn gebabbel.
Bovendien, mijn wereld is maar heel klein, beperkt zich tot mijn huis en tuin en hoofd. Daar valt toch niets spannends van te maken?

En toch ben ik de maand maart lang bezig geweest een blog te vullen met korte en lange verhalen van vroeger en nu. Omdat het me helpt te blijven schrijven. De illusie van openbaarheid is een stok achter de deur, het idee ‘nu heb je al dagenlang niets geblogd’ een prikkel om op Word te klikken.

En daar is ie dan dus, mijn blog, met stukjes van mij over stukjes van mij.
Het adres is daarom www.stukjesmarloes.blogspot.com.
Het is erg saai, alleen maar letters, (nog) geen foto’s, filmpjes, spectaculaire waarnemingen. Gewoon alleen mijn leven en ideeën.

De identiteit van mijzelf en anderen heb ik vaag gehouden. Mocht je toch jezelf te herkenbaar vinden, meld dat dan even. En andersom…wil je graag even in mijn spotlicht staan, ook dan kan je dat melden al garandeer ik niks.
Ik denk niet dat de stukjes erg tot reageren aanzetten, maar als je dat wil: graag.

Veel leesplezier."

1 opmerking:

  1. dat kan ik me voorstellen dat dat spannend is, maar leuk dat je het gedaan heb. Af en toe kom ik eens wat lezen. Tot binnenkort! eerst op je blog en dan in het echt, of ms andersom...

    BeantwoordenVerwijderen